Vedení daňové evidence
Daňovou evidenci (dříve "jednoduché účetnictví") vedou fyzické osoby podnikatelé (OSVČ, živnostníci), jejichž obrat nepřesáhne za bezprostředně předcházející kalendářní rok částku 25 000 000 Kč, a to od prvního dne kalendářního roku. V daňové evidenci jednoduše evidujeme příjmy a výdaje (skutečné), dále pak majetek a závazky.
Služby v oblasti vedení daňové evidence
- vedení daňové evidence a ostatních agend
- vedení evidencí plátce DPH
- zpracování pokladů k výstupům k daňovému přiznání k daně z příjmů fyzických osob
- zpracování ostatních pokladů k daňovým přiznáním (DPH, kontrolní hlášení, daň silniční atd.)
- zpracování přehledů OSVČ pro sociální a zdravotní pojišťovnu
- mzdy a mzdová agenda
- výsledné účetní sestavy agendy
Služby v oblasti plátců DPH a daňové evidence
- vedení peněžního deníku a pokladní knihy
- vedení evidence pokladny a bankovních výpisů včetně cizích měn
- vedení knihy pohledávek a závazků
- evidence majetku
- evidence DPH, včetně přidružených agend
- roční účetní a daňová závěrka včetně přípravy pokladů k výstupům daně z příjmů fyzických osob
Mzdová agenda a personalistika – daňová evidence
- zpracování mezd a mzdových výkazů
- zpracování odvodů pro sociální a zdravotní pojišťovnu
- mzdové listy
- pracovní smlouvy, dohody, jiná smluvní ujednání
- evidence zaměstnanců
- evidenční listy důchodového zabezpečení
Po uzavření účetního období a zpracování daňových přiznání obdrží klient přehledně uspořádané doklady za účetní období včetně sestav účetní agendy v elektronické, popřípadě tištěné formě.